Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brutvann

11. 5. 2011 20:40
Souhlas !

R^[>-]

0 0
možnosti

boruvka

11. 5. 2011 19:05
Karma a

R^

0 0
možnosti

Dalibor62

11. 5. 2011 17:40
Velká karma

Já jsem před asi třemi, čtyřmi roky na toto téma na blogu LN velmi burcoval. Ale tehdy jsem byl opravdu silně kamenován. Ono by to asi chtělo říci, že ta doktrína je tak idiotská, že na to lidi prostě skočit musí, protože si nedokáží představit, že by někdo něco tak blbého schválně vymyslel. Ovšem, jde o obrovské peníze a samozřejmě také o moc, že a tak jde zdravý rozum stranou.

S pozdravem, Jiří Hermánek

0 0
možnosti

interstellar wind

11. 5. 2011 18:53
Re: Velká karma

vy jste hermanku ekolog amater. Ptal jsem se vas v diskuzi na zakladni ekologicke pojmy a nedokazal jste odpovedet ani na to, co je to logisticky rust. Co vy byste mohl vedet o GO? Vsadim se, ze byste nedokazal precist a pochopit ani jeden klimatologicky odborny clanek, o pokrocilych statistickych metodach pouzivanych v analyze casovych rad nemate ani sajnu. Stejne jako nic netusite o modelovani klimatu, ve kterem hraji roli oceany, atmosfera, slunce, sklenikove plyny.

Osobne si o vasi inteligenci a vzdelani nemyslim nic dobreho

0 0
možnosti

quasar11

11. 5. 2011 17:01
koukám jak puk

před dvěma roky by Vás tu kamenovali a dnes stoprocentní souhlas... že by přecijen enviroteror dostával trhliny?R^

0 0
možnosti

teseth1

11. 5. 2011 14:33
karma

mluvíte mi z duše. jen se obávám, že pár ekopomatenců bude neustále vykládat ty samé bláboly a fráze donekonečna ;-O

0 0
možnosti

petrik1960

11. 5. 2011 14:26
karma jako Praha

0 0
možnosti

panmistr

11. 5. 2011 14:08
S chutí přidávám

svůj souhlas a samozřejmě karmu. Jsem rád, že se snad myšlení lidí snad pomalu vrací k normálu.R^

0 0
možnosti

dolch

11. 5. 2011 13:08
Dobrý

já mám taky jednu výtku - když porovnáváme šířku obydlené slupky, přišlo by mi logičtější vztáhnout ji k poloměru, nikoli k průměru. Ale je to naprosto nepodstatný detail :-)

0 0
možnosti

JardaM

11. 5. 2011 13:44
Re: Dobrý

díky za upozornění, obě chyby jsem opravil

0 0
možnosti

korzár

11. 5. 2011 12:53
Naprosto souhlasím

Jenom mám jednu výtku: přechodník je oni tvrdíce, nikoliv oni tvrdíc (=ženský rod). ;-)R^[>-]

0 0
možnosti

Vím, že něco vím?

11. 5. 2011 13:42
Re: Naprosto souhlasím

Dobrá,z diktatu má za 2,ale obsah je za 1.

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

11. 5. 2011 12:41
Výborně napsáno pane kolego

R^R^R^ Karmice

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2806x
Chtěl bych žít v demokratickém kapitalismu, kde se k sobě lidé chovají slušně, kde parazit je parazitem ať pobírá bezdůvodně sociální dávky anebo tyje ze spekulací na druhých, a kde se pracovitý člověk má dobře, kde politik chápe svůj mandát jako službu své vlasti a ne příležitost, jak si nahrabat, kde je soudce občany volený zástupce spravedlnosti, která se neřídí stohy dvojakých paragrafů, ale přirozeným právem a zdravým rozumem. Chtěl bych žít v zemi, kde se stát necpe lidem do životů, ale slouží a chrání tvůrce hodnot. A taky bych chtěl žít v zemi, kde slovo vlastenectví není pošlapáváno a zesměšňováno agenty cizích zájmů.

Místo toho žiji v oligarchokratickém systému, kde platí jediné zlaté pravidlo: Kdo má zlato, určuje pravidla. Žiji ve světě, kde svoboda je otroctví, válka je mír a pravda je lež a hromadě bezobratlovců nevadí za mrzký peníz tu lež psát nebo vysílat.

Seznam rubrik