Diskuse

Kdo má prospěch ze smrti Borise Němcova

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vy jste ale blábolista...

0 0
možnosti

J79a15r96a 89R73a66n19k

2. 3. 2015 23:27

Tomu Vy rikate politicka nula8-o

Boris Nemtsov - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Boris_Nemtsov

0 0
možnosti
Foto

V kazde diktature je opozice marginalni, uz jen z pincipu.

1 0
možnosti

Ach jo, to je uroven......Rv

3 0
možnosti
Foto

P85e36t27r 18N18o94v17á80k

2. 3. 2015 14:35

jako v roce 1989 se použila smrt člověka, který nezemřel (ale plakáty už byly natištěny). Tak to vypadá na podobný rukopis. 8-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo natiskl jaké plakáty a o čem. S jakým účelem?

1 1
možnosti
Foto

Jsem velký příznvec USA a západu a nějak nechápu, jaký mám se smrti Němcova užitek? Můžete mně to vysvětlit.

5 2
možnosti
Foto

P75e40t31r 81N28o30v18á35k

2. 3. 2015 14:36

To asi nepůjde. Jako příznivec byste to nepochopil. :-)

2 0
možnosti

Ještě jste nám nesdělil autore, která z vašich fotek, podobenek je ta pravá? Tipl bych si, že žádná, je to tak?

4 2
možnosti

Nedělejme z toho vědu... Kdybyste Vy opovrhoval vším tím mediálním korporátním mainstreamem, ale zároveň jej používal k publikování svých blogů, tak byste dával všanc svému přirozenému nepříteli nějaké pravdivé údaje? :)

0 0
možnosti

..njn....západní média hýkal hned...vy až dnes....

4 1
možnosti
Foto

Akosi Vám vypadla časová souslednost i shoda ve větě.

Ale to já znám, taky mám letitou klávesnici.

2 4
možnosti
Foto

U mě karma, pane kolego. 

Já dnes napsal něco podobného a setkal jsem se se stejnými výkřiky "vole-nevole", ale spíše nevole.

To proto, že dotyční se nemohou smířit s tím, že podobné věci tropí vždy především ti, kteří chtějí dát "masy" do pohybu.

1. V případě "smrti" Martina Šmída proto, aby docílili změny ve vedení KSČ.

2. V případě smrti Borise Němcova proto, aby docílili změny ve vedení Ruské federace.

4 4
možnosti

ad 2: je zvláštní, jakou úmrtnost mají političtí oponenti v Rusku, aniž by to vedlo k jakýmkoli změnám ve vedení Ruské vederace. Někdo asi něco dělá špatně.

8 0
možnosti