Jaroslav Moučka

ČT už manipuluje zpravodajstvím v řádech hodin

28. 02. 2015 14:37:36
DIskutér/ka pod nikem Jara Rank, prý emigrantka žijící v Kanadě si v diskusi pod mým posledním článkem přisadila, že už se spokojím s každým (myšleno kdejakým podřadným) webem a "šoupu" sem hoaxy. Tak jsem se nad sebou hluboce zamyslel a rozhodl jsem se dát sem link na vysílání hyperdůvěryhodné veřejnoprávní České televize, kterou já, zbloudilý, zmanipulovaný chudák, nazývám Bakalovize (od památného cenzurování demokraticky zvoleného českého prezidenta, aby se prapodivně vyrobený český oligarcha na pana ředitele nepohněval).

17.2. letošního roku nestydatost zpravodajství ČT dosáhla dalšího vrcholu. V 16 hodin ve zprávách odvysílali šot z nešťastné Ukrajiny i s krátkým rozhovorem s bojovníkem v bitvě o Debalcevo, který byl v titulku označen ukrajinským vojákem. O tři hodiny později použili tentýž šot, jen voják už jaksi nebyl označen jako voják, ale proruský vzbouřenec a rozhovor byl ustřižen poté, co (stejně jako v prvním šotu) nyní již vzbouřenec k dunící dělostřelbě prohlásil: "To jsou naši...", zřejmě touto cestou chce Bakalovize dokázat světu, jak vzbouřenci nedodržují Minské mírové dohody.

https://www.youtube.com/watch?v=7tZ9F1W0pXo

Takže vás drazí spoluobčané vyzývám, odhlaste se od placení koncesionářských poplatků. Na občanskou neposlušnost máme svatý nárok. Já jsem tak učinil loni poté, co nám ČT ukázala onen úžasný, ukrajinským oligarchou Achmetovem svolaný, mítink na podporu míru a celistvosti Ukrajiny na "zcela zaplněném" stadionu Šachťor Doněck (http://moucka.blog.idnes.cz/c/411561/Nova-tovarna-na-sny-Kavkywood.html). Nechť tohohle bolševického molocha financují ti, jejichž "úhel pohledu" v rozporu se zákonem o České televizi šíří. Z veřejnoprávního vysílání si dnes člověk může vytvořit leccos jen ne "svobodný názor", jak litera zákona České televizi přikazuje.

Tento svůj občanský postoj všude inzeruji a čekám, kdy za mnou přijde nějaký ten kontrolor, aby mně pokutoval za neplacení. Jsem připraven soudit se. Nemohu přece platit za službu (nestranné a objektivní vysílání), kterou nedostávám.

Autor: Jaroslav Moučka | karma: 38.63 | přečteno: 2082 ×
Poslední články autora