Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J27i61r75i 91B38i20l11i62n94a 5478620337

Podzvukove strely s plochou drahou letu ma Amerika ve vyzbroji uz pres 30 let.

Diky tomu ze kopiruji teren jsou nad pevninou elektronicky temer neviditelne. Proti namornim cilum jsou ale diky snadne detekci temer nepouzitelne.

Hlavne ze komunisti hykaji radosti a vymysleji nesmyslne konspiracni teorie. ;-D

0/0
8.11.2015 20:01

J34a76n 23K31o47v87á64ř 3340879667484

http://by15819cz.bloger.cz/spolecnost-ekonomika-a-politika/uprchlicka-hrozba-pozitivni-reseni-krize-presmerovani-migrace

0/0
10.10.2015 17:51

L60u70b41o69š 72Č81e62r35n77ý 6979379567528

Pán je asi velikej odborník, když neví, že se nejedná jen o samotnou letadlovou loď. Ta totiž nikdy nevyplouvá sama a její doprovod vždy tvoří celá flotila podpůrných plavidel, které mimo jiné zajišťují i její  několika vrstvou  ochranu ve všech směrech a s těma ruskejma prskavkama by si bez problému poradila.

+7/0
10.10.2015 16:15
Foto

J86o39z38e24f 75N62o75v96a86k 4334498934

Vaše teorie je mylná. Protilodní verze střel Kalibr, které jsou schopny supersonického letu v terminální fázi útoku mají dostřel pouze 660 km a jsou označované jako 3M-54. Střely, které útočily na Sýrii jsou verze proti pozemním cílům, označované jako 3M-14. Tyto mají dolet cca 2500km a letí podzvukovou rychlostí. Navíc podle všeho 4 ani nedoletěly a spadly v Iránu.

+5/0
10.10.2015 13:27

P71e33t70r 32B46r93o76d39s93k37ý 5406663785419

.... "Podlevšeho" sem hledal, ale nic konkrétního (mimo údajně, snad, možná, domníváme se atd.) nebylo potvrzeno žádnou stranou zainteresovanou v bojích,- tedy ani USA, Francií, Brity atd.. Ivani zvou na denní svodky tiskový agentury z celýho světa a pěkně jim krokujou trasu každý tužky od vodpalu až po dopad. Však nevylučuju, že v době čipových karet a satelitů nemají vo existenci génia "Podlevšeho" ani ponětí !

+4/−4
10.10.2015 14:39
Foto

J88o23z83e36f 54N35o49v65a77k 4604578364

Hledal jste blbě, USA to tvrdí, Írán nekomentuje, proto podle všeho.

+3/0
10.10.2015 15:44

P19e22t13r 71B63r82o17d29s78k19ý 5396633555609

.....  tak USA teho "tvrdí" neurekom, ale jaksi se jim to v poslední době nedaří prokázat, zdokumentovat, - tedy dokázat ;-D!

+2/0
11.10.2015 1:04

A42n79t23o91n12í96n 57T95i31c86h82e13r96a 6936678313676

Promiňte ale vaše vysvětlení je ještě víc přitažené za vlasy, než to majnstrýmové z idnesu. Jako by bylo zcela normální, že si rusáci a amíci v době relativního míru navzájem ostřelují letadlové lodě dálkovými raketami. Ale hlavně, že jste to vymyslel sám a nenechal se ovlivnit jistě zmanipulovaným článkem.

P.S.: další možné důvody jsou poměrně dobře rozebrané níže v diskuzi.

+4/0
10.10.2015 13:11

J91a71r88o67s66l26a89v 64M76o82u71č21k19a 3147547728989

Nic takového netvrdím, nicméně situace je značně přiostřená, je lepší se držet z dostřelu. Nevymyslel jsem to sám, jen jsem si přečetl více zdrojů a chvilku o nich uvažoval. Články na idnesu a v lidovkách a dalších hlavních médiích jsou nicméně vždy (u důležitých témat) výslednicí zájmů majitelů ať jsou jimi kdokoli, inzerentů, politických preferencí, mocenských zájmů atd. A těch zájmů je tolik, že se těmto interpretacím zkrátka nedá věřit. Vám není divné, že už je to stejné jako za komančů? Prakticky jedno a to samé se dočtete řečeno s cimrmany "v tisku aj v tlači"

+3/−5
10.10.2015 13:32

A74n17t85o64n68í55n 38T61i25c81h84e79r79a 6206358213866

To že jsou média (jakákoliv, včetně těch tzv. alternativních ) ovlivněna nejrůznějšími zájmy je jasné všem ale neznamená to automaticky, že nemusí mít někdy pravdu a že je nutné vždy hledat jiný výklad. Ať je jakkoliv nesmyslný. Tak jako tento. Že to bylo zveřejněno i jinými lidmi tomu věrohodnosti nepřidává. Bláznů a manipulátorů je na světě spousta

+2/0
10.10.2015 14:55

J70i70ř83í 71M73r22k96v11i46č30k73a 8342206760781

Pravda je, že ruské protilodní střely dalekého dosahu jsou světová extratřída, která nemá konkurenci. Vznikly trošku jako znouzecnost, protože jim vždycky chyběly letadlové lodě. Tomu se dá čelit buď ponorkovým loďstvem a nebo právě výše zmíněnou věcičkou. Západ nic podobného nemá, nikdy totiž podobnou věc nepotřeboval. Pokud by byla pravda, to o těch parametrech, tak by to znamenalo naprosto radikální změnu v taktice námořního boje. Bylo by to něco srovnatelného s nástupem HMS Dreadnought v roce 1906. Jinak řečeno, všechno, co plave je naprosto nepoužitelný krám.

+2/−1
10.10.2015 13:00

J57a34r93o92s24l81a37v 12M43o39u15č10k18a 3797957128609

Ty parametry pochopitelně nejsou nijak ověřené. Ale jinak s vámi souhlasím

+1/−1
10.10.2015 13:02
Foto

M84i97r26o82s11l25a12v 42M73a66c66e18k 5181865890702

Ano, to co píšete je velmi pravděpodobné. Karma R^

+2/−6
10.10.2015 12:34

J17a11r32o85s40l28a72v 88F42i80š38e44r 8165959925651

To mi připomíná onu lživou historku a to všeobecné nadšení prorusáčků, kdy prý po jediném přeletu ruského letadla se super tajnou zbraní nad lodí US Navy byla tato vyřazena a vojáci prchali v hrůze na všechny strany;-D

Přesně stejný soudek přání a otce myšlenky je cítit i zde. Kdo trošku zná vojenskou byrokratickou mašinerii ví, že o odplutí Theodore Roosevelt muselo být rozhodnuto týdny možná měsíce předem, ne jako reakce na nějaké padající ruské rakety, jejichž parametry a vlastnosti jistě nejsou pro USA žádným tajemstvím. Neboli opět plácáte hlouposti...:-)

+9/−3
10.10.2015 12:14
Foto

J33a70r72o34m78í61r 73P32e78t89ř80í18k 6704451349318

Můžete dát nějaké věrohodné odkazy pro svoje tvrzení?

+2/−6
10.10.2015 12:34
Foto

Z27d19e46n72ě94k 79M74a54t78u52š93k67a 7438726975666

http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/americka-letadlova-lod-ochromena-ruskou.html

je to sice o ponorkách, ale je to podobného ražení.

+4/0
10.10.2015 12:42
Foto

Z69d73e52n83ě26k 26M46a37t48u58š62k61a 7378906805716

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1010-nova-ruska-zbran-totalne-demoralizovala-americkeho-torpedoborce

+4/0
10.10.2015 12:43

J44a14r23o87s86l55a91v 38M90o97u79č98k19a 3797647448279

Drahý jmenovče, děkuji za váš příspěvek. Bohužel vám musím sdělit, že postrádá elementární logiku. Kdyby bylo odplutí USS Theodore Roosvelt plánováno dlouho dopředu, jak píšete, byla by, tak jak jsem popsal střídání stráží, připlula jiná letadlová loď, která by Teddyho vystřídala. To se ale nestalo a za nimi zůstalo v Zálivu prázdno a náhrada dokonce ještě ani není na cestě, jen jakési záplaty. Odjeli tedy zcela náhle, což dává více za pravdu mé hypotéze než vaší. Takže odkud zaznívá plácání je, mírně řečeno, rozporné.

0/−1
10.10.2015 23:53
Foto

J82a50r10o71m81í46r 11P91e10t45ř55í31k 6224911519608

Jen se dívám, že zmizely nějaké příspěvky, které byly slušné a nezávadné.

Jsem zvědavý, zda se opět objeví.

Včera v diskusi pod mým blogem též několik příspěvků zmizelo a dnes se tam objevily zpět.

+1/−2
10.10.2015 11:46
Foto

J22a95k98u68b 84R77o82t27h 5599553341286

Nechci komentovat výplody fantazie Mašíbla Moučky, jen se pozastavím nad jedním: Nikomu, ale opravdu nikomu nevadí, že Rusko a) deklaruje boj proti IS, ale zatím na něj nezaútočilo ani jednou?, b) vypálilo střely s plochou dráhou letu přes suverénní území dvou států na území třetího? Asi ne, že? Páč podle Moučky a ostatních genossen, co dělá Rusko, je dobré, co dělá USA a EU, je od ďábla.:-/

+9/−8
10.10.2015 11:41
Foto

J65a37r39o77m97í26r 20P18e39t70ř72í32k 6754861939548

Když jste pane Rothe tak informovaný, tak napište, zda ty 4 ruské rakety, které údajně spadly na Írán, je Mašíblovina nebo ne.

+5/−5
10.10.2015 11:48
Foto

O56t81t69o 84Č86e57r57n66ý 3685455587972

Tak to mezi ty mašíbly musí být i Irák a Irák, když ani neprotestovaly, že jim tam hvízdají ruské rakety. Ani USA, které musely být informované o přeletu přes irácké území. Ta propaganda je záludná, že?

+9/−3
10.10.2015 12:07

J72a27r53o31s90l75a73v 44M17o26u52č24k75a 3417517828349

Docela by mně zajímalo, jak takový hypersebejistý mudrlant jako Roth hodnotí fakt, že těch raket vystřelených z kaspické flotily na Sýrii bylo 26, což potvrzují i mainstreamová média. Proč zrovna 26? Proč ne 30 nebo 25? A co takhle fakt, že Theodor Roosevelt byl 26. prezidentem USA? Jak by nám to náš super truper chytrák na motorce vysvětlil? Shoda okolností? Vzkaz?

0/−1
24.10.2015 21:38

K35a45r18e89l 87C72h13r72a64s43t77i79n80a 4213394800605

Názor je postavený na domněnce. Skutečný důvod zná šéf pentagonu a jeho generalita. Víc bych se tím nezabýval, jakýkoliv výrok kolem této věci musí skončit jen na úrovni matných dohadů a o ty laik zrovna nestojí.

+6/0
10.10.2015 11:17

J20a66r52o29s11l84a20v 30M20o48u64č26k70a 3217257158829

Ano, je to spekulace, nicméně jestliže nemáte dostatek informací, tak je potřeba trochu přemýšlet o tom, co je nám sdělováno, protože to, co je napsáno v médiích hlavního proudu málokdy bývá pravda. Je to téměř vždy interpretace reality sladěná s momentálními zájmy mocných. 

Raději se budu mýlit ve svém samostatném uvažování, než se nechat oblbovat oficiální lží.

+8/−1
10.10.2015 11:26

J43i19ř22í 88K81i38n80d27l 2278217393657

Tak jak to bývá zde zvykem, někdo si něco přečte a dá k tomu jenom začátek, který se mu hodí  pro jeho bláboly. Už nenapíše článek zekterého vzal jenom začátek , že článek pokračuje dál sdělením, že loď se vrací kvůli udržbě, která byla zanedbávaná, protože loď byla dlouho v Perském zálivu. Už nenapíše, že zpráva pokračuje dál a uvádí, že do  útoků na Islámský stát se nicméně bude moci zapojit francouzská letadlová loď Charles de Gaulle (se dvanácti letouny Rafale a devíti stroji Super Etendard) a také výsadková loď USS Essex, se kterou přibude v oblasti šest letounů AV-8B Harrier, čtyři konvertoplány Osprey a dvanáct bojových a dopravních helikoptér. K tomu je zapotřebí přičíst šest letounů F-16, které nedávno Američané rozmístili na turecké základně Incirlik.RvRvRv

+9/−3
10.10.2015 10:58

R36o45m40a84n 93M79á41c25a 7805160442327

no je o tom i clanek od idnes... a tam uz se v diskusi oslavuje drtive ruske vitezstvi, ze vydeseni americani odpluli se stazenym ocasem.... tamni diskuteri uz tam hraji na garmošku a vodka tece proudem...

+8/−2
10.10.2015 11:06

J79a67r61o63s18l47a71v 66M63o75u37č94k70a 3487317848249

Jenom tři palčáky? Musíte se více snažit pane Kindl.

Ony ty posily s výjimkou těch  šesti F16 v Turecku teprve připlavou do oblasti (všimněte si vámi správně přepastovaného "bude moci" a "přibude". Říká se tomu budoucí čas.) a dále článek jaksi opomenul zmínit že Charles de Gaulle má třetinový výtlak oproti starému dobrému Teddymu, neboli že se jedná spíše o letadlovou lodičku. A přeji vám hezký den.

+5/−7
10.10.2015 11:22

J47i82ř66í 98K89i53n22d29l 2858857263457

Pane Moučko vám jaksi nedošlo, a sposuta dalším, že USA nebojuje samo proti islámského státu. Asi jste nezaznamenal, že náletů na ISIS se zúčastní Dánko, Belgie, V. Británie, Francie, Belgie,Nizozemsko, Kanada Australie, Turecko těm poskytuje podporu Bahraj, Jordánsko, Katar, Saudská Arábie, Spojené arabské emiráty, Turecko. Takže hezký den a dobrý oběd.

+5/−2
10.10.2015 11:47
Foto

J73a67r61o13m77í65r 12P69e28t63ř19í73k 6674981729688

Jak je potom možné, že výsledky těchto náletů jsou naprosto nulové a IS ještě posílily.

Jediný, kdo zaznamenal určité úspěchy proti IS, tak byli Kurdové, ale proti těm bojuje Turecko a Turecko má podporu Vámi jmenovaných států.

Fakta jsou taková, že Vámi uvedené západní země svým "bombardováním" IS významně posílily. Takže jediné logické vysvětlení je, že chaos v Sýrii a Iráku těmto západním zemím náramně vyhovuje.

+5/−6
10.10.2015 11:55

J13a88r33o41s20l40a66v 67F60i65š79e77r 8185519875611

Jak víte, že jsou nulové? Za poslední rok bombardování bylo zabito asi 10 000 radikálů. to je málo?

+4/−2
10.10.2015 12:09
Foto

J85a49r28o12m69í42r 66P70e64t81ř53í29k 6294571359328

Jak to, že tedy IS tolik posílil, když má údajně pouze 30.000 bojovníků?

+1/−3
10.10.2015 12:36

J54a49r59o82s95l91a14v 62M36o94u44č26k10a 3317917198229

Základním znakem úspěchu bojových operací je zmenšování území kontrolované protivníkem resp. slábnutí jeho moci. Máte pocit, že IS po roku a půl "bombardování" je zcela zničený a zralý na zánik?

+2/−2
10.10.2015 13:00

J22i80ř58í 53K66i42n56d65l 2698547583227

Ale pane Petříku, známe Kurdy žijící v Iráku, v Sýrii a v Turecku. V Turecku  jsou Kurdové sdruženi  marxistické strany Strana kurdských pracujících ( PKK)  které bojuje několik let Turecku za cenu terostických útoků proti civilním obyvatelům a je označena jako teroristická organizace. Proti těm Turecko bojuje z důvodu, že  opět provedlo teroristický útok v Turecku. Jinak Kurdům pomáhá celá Evropa. Jste jeden z mála, kdo o proti faktům tvrdí, že ISIL posílila díky náletům. U vás mě to neudivujete.

+3/−2
10.10.2015 12:11
Foto

J48a41r17o54m54í63r 11P38e77t88ř56í23k 6484431469328

A proč nesmí mít Kurdové svůj vlastní stát, když jsme jej dali kosovským Albáncům?

A nezapomeňte, že za teroristy jsme označili i obyvatele Donbasu. Skutečné teroristy jako jsou z IS de facto podporujeme.

+4/−5
10.10.2015 12:29

J54i63ř60í 60K19i17n37d23l 2508947943917

Kosovo mělo vždy svůj vlastní stát. Stát, kde žila  výrazně nadopoloviční většina Albáncům. Jenom krátkou historickou dobu, patřilo Kosovu Srbsku. Delší historickou dobu bylo součástí Osmanské říše.Kurdové nikdy neměli svůj stát,stejně jako cikáni.

+1/−2
10.10.2015 16:29

J49a49r36o43s18l77a82v 95M83o92u75č47k55a 3207917438919

Pane Kindl, vy buď vědomě lžete, nebo nevíte a s vámi, což nepřekvapuje, nic neví plusující Jaruna.

Kosovo bylo patrně od slovanské migrace v 6. st. osídleno slovanskými národy, v roce 850 byla oblast absorbována Bulharským císařstvím a ve 13. století se stalo součástí Srbského království až do doby, kdy se stalo součástí Ottomanské říše 1455 - 1912 ovšem stále se srbským osídlením. Albánské povstání 1912 spolu s černohorskou invazí připravilo Turecko o kontrolu na Kosovem, ale Londýnskou smlouvou 1913 připadly 3 části Kosova Srbsku a 1 část Černé Hoře. 

Kde tam v tom máte, že Kosovo někdy patřilo Albáncům?

https://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo

+1/−1
11.10.2015 0:11

J12a39r28o98s19l43a25v 90M96o61u38č34k79a 3417147678169

pane jo, takovejch zemí a u všech tak mizerná muška a už to trvá přes rok....

+1/−2
10.10.2015 13:25
Foto

O45t38t49o 30Č79e40r64n63ý 3355695707832

Tak to doufáme, že ten ISIL rozmlátí na cucky, když to za ty měsíce nedokázali. Pokud je nepřeběhnou Rusové s menším počtem letadel za pár dní.

+8/−4
10.10.2015 11:35

J23i62ř95í 44K78i58n91d64l 2738507403917

Pane Černý, tak tomu věřím. To co nedokázala kolalice proti ISIL  dokáže Rusko, stejně jako to dokázalo v Čečně. Srovnalo hlavní město Dagestán ze zemí a to, že bylo 80 000 mrtvých civilistů byla maličkost, hlavně, že bylo po problému.

+4/−1
10.10.2015 11:51
Foto

O27t26t79o 30Č66e58r22n44ý 3425865137552

Že tomu v Čečně Američané v klidu přihlíželi, dokonce se vyjádřili, že je to ruská vnitřní záležitost. Ale tehdy měli propůjčené základny v Zakavkazí, tak se na nějaké oběti nekoukalo. Na ty se kouká, až když je to propagandisticky výhodné, že?

+10/−4
10.10.2015 12:00

J15i51ř80í 59K87i43n54d18l 2558297233477

Ale, ale pane Černý, to není vzhledem k vašemu věku důstojné si vymýšlet. Masová kritika Ruska ze strany čelných představitelů vlád západních zemí v kontextu rozbíhající se nové čečenské kampaně vyvrcholila na Istanbulském summitu OBSE v listopadu 1999 a v následujících měsících. Právě tehdy, na podzim 1999 a v zimě 1999/2000, byla veřejnost západních zemí šokována masovými útoky dělostřelectva a letectva na Groznyj a jiná města. Tyto akce měly připravit půdu pro obsazení hlavního města, jako „vedlejší produkt“ však přivodily smrt mnoha tisíc čečenských obyvatel. Nejurputnější kritika se tehdy ozývala z úst Američanů. Tehdejší guvernér státu Texas a žhavý kandidát na amerického prezidenta George W. Bush v únoru 2000 dokonce navrhoval uvalit na Rusko ekonomické sankce, „dokud nepochopí, že konflikt je třeba řešit mírovou cestou, nikoliv bombardováním žen a dětí a nucením velkého množství lidí utíkat z Čečenska“ (Online News Hour, 16. 2. 2000). Dokonce německý kancléř Gerhard Schröder, jemuž bylo v následujících letech souzeno s Putinem navázat blízké přátelství, musel pod nátlakem německé veřejnosti hovořit o „válce proti celému národu“ či „nevybíravých útocích na civilní obyvatelstvo“ (ITAR-TASS, 18. 11. 1999).

+3/−3
10.10.2015 12:19
Foto

O74t37t44o 61Č55e75r50n71ý 3865195377612

Jistě, to už ale byla "Putinova" válka, nikoliv Jelcina. Jinak reakce by byly jiné.

+4/−3
10.10.2015 12:27
Foto

O23t84t42o 67Č21e57r49n79ý 3745925877732

Ale jde jim to nějak ztuha.

+4/−2
10.10.2015 12:05
Foto

O16t20t14o 84Č16e84r83n71ý 3965665827902

Napsat, že černé je černé a bílé je bílé, začíná být odvážné...R^

+8/−6
10.10.2015 10:54
Foto

Z30d76e81n86ě21k 61M83a27t42u53š96k74a 7588216495436

8-o8-o8-o

+2/−2
10.10.2015 11:19
Foto

O70t72t66o 98Č44e55r87n48ý 3645465857792

Tolik emocí!?

+4/−3
10.10.2015 11:29
Foto

Z33d53e89n26ě27k 59M75a89t80u66š92k63a 7408146555736

to je reakce na hloupou poznámku

+3/−5
10.10.2015 11:55
Foto

O66t17t20o 57Č72e43r37n35ý 3925255907852

To vidím. Lepší to být nemohlo.

+6/−2
10.10.2015 12:05
Foto

Z30d93e47n56ě25k 96M46a18t98u17š58k40a 7618726535896

vy jste nějak postihován státem za to, že vyslovujete jiný, než oficiální názor???

+4/−1
10.10.2015 12:35



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.